Velika večina ljudi kot primarni email naslov uporablja Googlovo aplikacijo Gmail. Standardizirana oblika pa se je že leta 2013 spremenila, ko je Google dodal opcije treh zavihkov za vso prejeto pošto. Na tak način Google poizkuša svojim uporabnikom poenostaviti prebiranje prejete pošte, po domače rečeno “ločiti zrno od plevela”.
Žal pa se prepogosto dogaja, da zaradi standardiziranih filtrov pristane v zavihku Promotional (Promocije) marsikatero e-sporočilo, ki bi ga z veseljem prebrali.
Tudi nam se to dogaja
Tudi pri SmartNinji se ubadamo s tem problemom, saj naročniki naših e-novic ne prejemajo naših tedenskih obvestil v Primary (Glavni) zavihek. Posledično se dogaja, da naši naročniki zamudijo napovedi novih dogodkov, priročne HOW TO vodiče in podobno.
REŠITEV: Kako se temu izogniti?
Gmail ima implementiran odličen sistem, kako se temu izogniti:
- Odpri zavihek Promotional (Promocije)
- Poišči email za katerega meniš, da ne spada pod ta zavihek (npr. SmartNinja e-novice)
- Uporabi metodo Drag & Drop in spusti email v Primary (Glavni) zavihek
- DODATNI KORAK: Dodaj pošiljatelja med Contacts (Address)
Od sedaj naprej bo vsa prejeta e-pošta iz tega naslova pristala v tvojem Primary (Glavni) zavihku.
PRIMER: Drag & Drop
PRIMER: Dodaj pošiljatelja med Contacts (Address)
Krivcev je več
Poteza zavihkov Googla je upravičena, o tem ni dvoma. Predstavljaj si koliko nerelevantnih e-sporočil bi prejel/a, če ne bi bilo ustreznih SPAM filtrov. Odgovornost pa je tudi na nas, na avtorjih e-novic, da našim naročnikom tedensko prinašamo relevantno in zabavno vsebino, za kar se pri SmartNinji zelo trudimo.
Vedno smo tudi odprti za kakršne koli predloge za izboljšavo (piši nam prek kontaktnega obrazca).