Brezplačni e-vodič: Kako postati programer?
Poglej več
Najbolj prodajan tečaj programiranja: WEB DEVELOPMENT 1. Pričetek 28. maja!
Na tečaj

HOW-TO: Implementacija analitike SumoMe

Izvej več o analitiki in postani mojster marketinga na tečaju startup marketinga!


Analitika vam omogoča vpogled v obnašanje uporabnika na vaši strani, kaj gleda, kaj išče, kje išče itd. Ko enkrat začnete dobivati ljudi oz. promet na vašo spletno stran, boste slej kot prej ugotovili, da bo za ohranitev in povečanje prometa potrebno tudi nekaj narediti. Pri takih stvareh je analitika obvezna – drugače boste z vsakim poskusom ‘brcnili v temo’.

Orodij za analitiko je precej, dobrih in preglednih pa nekaj manj. Najbolj popularno orodje trenutno je Google Analytics, ampak v tem blogu bom govoril o malo manj poznanem orodju (trenutno) – SumoMe.

AppSumo, firma, ki je naredila SumoMe orodje, obstaja šele 5 let, a je s svojo kvaliteto, preprostostjo in ponudbo super orodij v kratkem času pridobila zaupanje ogromno uporabnikov in več kot 700.000 naročnikov na svojo mailing listo (na katero vam priporočam, da se prijavite – nobenega spama, samo super uporabne stvari kako izboljšati stran, kako pridobiti več uporabnikov itd. Prijavite se lahko tukaj).

Najprej vam bom pokazal 3 zelo uporabna orodja na primeru spletne strani SmartNinja, to so:

  • Content Analytics
  • Heat Maps
  • List Builder

Content Analytics

Content Analytics prikaže podatke o branosti vaše strani.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_as6wqa8

Na desni strani vam piše število in procent bralcev, ki so prišli do tega dela strani, na določeni točki pa je tudi črta, ki označuje povprečno branost strani.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_B0KLErO


Heat Maps

Heat Maps z madeži prikaže, katera območja na strani so najbolj klikana.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_XjscBZO

Primer bolj klikane vsebine.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_fe3ibR5


List Builder

List Builder omogoča grajenje mailing liste oz. zbiranje e-mail naslovov. Lahko bi rekli, da je to tudi najpomembenjša dejavnost, ker preko zbiranja mailov večate svojo bazo uporabnikov, hkrati pa je super kanal za komuniciranje z ljudmi.

Za zbiranje se ponavadi uporabi tak ‘pop-up’ (že integrirano v orodje SumoMe):

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_zUj1DVP

Vaše konverzije in zbrani maili pa so kasneje vidni v posebnem oknu.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_BFRXWwl

Zakaj je to sploh pomembno? Glede na podatke, rezultate boste vedeli kakšna vsebina bralce bolj zanima, kaj je treba bolj izpostaviti, kaj ni tako pomembno… In če boste na te rezultate pravilno reagirali, bo posledično uporabnik bolj zadovoljen, hkrati pa boste lahko privabili več ljudi na vašo stran.


Kako implementirati SumoMe v vašo spletno stran v 3 preprostih korakih?

1. Vstavite script kodo

Na spletni strani SumoMe, kjer to tudi navodila, dobite pri prvemu koraku kodo, ki jo morate vstaviti med <head> tage vaše spletne strani.
POZOR: če želite spremljati analitiko in podatke na vseh vaših podstraneh, morate prekopirati ISTO script kodo na vsako podstran posebej.

Kodo dobite tukaj (ne kopirati te kode, to je samo primer. Nova se vam generira tukaj):

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_KpDSjqp

Primer kako vstaviti kodo v HTML:

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_S6qA8EO

Da bi SumoMe sploh deloval, morate nujno naložiti stran s SumoMe script kodo nazaj na strežnik.


2. Prijava ali registracija računa

Ko to storite, boste opazili v zgornjem desnem kotu moder kvadratek s SumoMe logotom.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_bUvV6Kj

Po kliku nanj se prijavite ali pa ustvarite nov račun.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_RB1Yvq4

P.S.: Brez skrbi, na naslednjemu koraku, ko vas zaprosi za ime in telefonsko številko, lahko kliknete ‘Skip’, da ta korak preskočite 🙂

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_m1UZO5n


3. Začnite dodajati orodja!

S klikom na ikono “Sumo Store” boste prišli do ponudbe tako brezplačnih kot tudi nekaterih plačljivih orodij.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_ol48aQ8

Če pogledate malo nižje, boste našli orodje “Heat Maps” o katerem smo govorili.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_

Ko ga boste namestili, se vam bo pokazala ikonca v meniju na desni.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_ghaBrJy

Ampak “Heat Maps” še vedno ni aktiven in ne beleži klikov uporabnikov. Zato morate najprej klikniti na ikono in začeti beležiti dogajanje. Da je beleženje vključeno, lahko prepoznate po rdečem krogcu pri ikoni (‘recording’).

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_1skqvHD

Čez nekaj časa in nekaj klikih (to lahko poklikate tudi sami, da testirate zadevo), se vam bodo že pokazali prvi rezultati. Da bi jih videli, spet kliknete na ikonco.

Smartninja_sola_programiranja_tecaji_wXsVCqY

Tako, sedaj pa hitro poskusiti še ostala super orodja! 🙂


Že uporabljate kakšno orodje za analitiko? Vas je SumoMe s svojimi orodji prepričal? Bi radi izvedeli kaj več?

Povejte svoje mnenje v komentarjih spodaj 🙂


Izvej več o analitiki in postani mojster marketinga na tečaju startup marketinga!

Nadaljuj z branjem