Pri SmartNinji se vidimo kot družbeno-odgovorno organizacijo, saj želimo na družbo in okolico vplivati na pozitiven način.
Verjamemo, da se v vsakem človeku skrivajo talenti, ki jih tradicionalni izobraževalni sistem mnogokrat ne prepozna. Zato je naša misija ta, da ljudem pomagamo odkriti in razvijati talente na IT področju.
Tukaj je 5 vidikov naše misije:
1. Več raznolikosti v IT sektorju
A veš, da je bilo v 50. letih prejšnjega stoletja programiranje smatrano kot “ženski” poklic? Kasneje, ko se je zgodila revolucija osebnih računalnikov, pa se je tehtnica prevesila na moško stran.
Mi ne želimo, da bi se programiranje smatralo bodisi kot “moški”, bodisi kot “ženski” poklic. Si pa želimo, da bi se razbil stereotip o tem, da je programiranje bolj primerno za moške, kot za ženske, saj to preprosto ne drži (kot je pokazala že zgodovina).
2. Kdor koli naj ima možnost spremeniti svojo karierno pot
Mnogi, ki imajo talent za programiranje, zaradi takih ali drugačnih razlogov niso študirali računalništva in tako niso imeli priložnosti odkriti ta talent.
Mi želimo komur koli dati priložnost, da programiranje preizkusi in ugotovi, ali ima talent za to, ter – kar je najpomembnejše – ali ji/mu je programiranje sploh všeč.
3. Zmanjšajmo brezposelnost med mladimi
Finančna in ekonomska kriza, ki je svet zadela leta 2008, je pustila globoke posledice predvsem med mladimi. Mnogi imajo še sedaj težave prebroditi te posledice (tako v finančnem, kot v kariernem smislu).
Pri SmartNinji želimo mlade opremiti z veščinami, ki jim bodo močno koristile pri iskanju zaposlitve, ali pa celo pri ustvarjanju lastnega podjetja.
4. Delo na daljavo
Vedno več podjetij ponuja svojim zaposlenim možnost dela na daljavo, bodisi deloma, bodisi v celoti.
Seveda delo na daljavo ni primerno za vsako delovno mesto. Vseeno pa tam, kjer to je možno (vsaj deloma, če ne v celoti), lahko delo na daljavo prinese podjetju in zaposlenemu mnogo prednosti.
Teh prednosti je več – od nižjih stroškov za podjetje (npr. manj potrebne pisarniške površine) in lažjega zaposlovanja (podjetje lahko najde delavca kjer koli po svetu), do celo okoljskih vidikov (manj vožnje na delovno mesto pomeni manj izpustov CO2, pa tudi manj stresa za zaposlenega).
5. Boljša komunikacija med programerji in ne-programerji
Podjetja, ki imajo zaposlene tako programerje, kot ne-programerje (npr. projektni vodje, marketingarji, oblikovalci itd.), se pogosto soočajo s problemi v komunikaciji med tema dvema skupinama zaposlenih.
Zato ni presenetljivo, da so SmartNinja tečaji zelo priljubljenimi tudi med ljudmi, ki nimajo oz. ne mislijo imeti programerske službe. Njihov razlog za udeležbo na tečaju je namreč drugačen: programirati se želijo naučiti zato, da bodo svoje programerske sodelavce lažje in bolje razumeli. Tako se podjetja izognejo marsikateremu šumu v komunikaciji.